4 grudnia 2012

Podsumowanie listopadowego oszczędzania.

Nadszedł czas podsumowań! Akcja oszczędzania w listopadzie była wyjątkowo trudna ze względu na niespodziewaną promocję Rossmanna -40% na kolorówkę, o której słyszał chyba każdy. Oni to zrobili specjalnie, żeby pokrzyżować nam szyki! ;)

Na początek muszę podziękować wszystkim dziewczynom, które zaangażowały się w zabawę, mnie bardzo pomogła, z każdym wyjściem na zakupy przypominałam sobie o stojącym przy worku Mikołaju i zadawałam sobie pytanie "Czy to na pewno jest mi potrzebne?!"
W listopadzie oszczędzałyśmy w piątkę, na dwóch mega trudnych poziomach. Poniżej możecie podziwiać nasze zmagania.


Podsumowanie Aleks

wynik: 31,16 zł / 50,00 zł
"Akcja bardzo mi się podobała! Jestem z siebie dumna ponieważ powstrzymałam się od wszelkich zbędnych wydatków- kupiłam tylko potrzebne rzeczy ;) Ciężko było się trzymać tej kwoty ale brak czasu na zakupy spowodował mniej okazji na wydanie kasy. Zaoszczędzone pieniądze planuje wydać na prezent urodzinowy dla siostry."

Podsumowanie Kasi

wynik: 43,89 zł / 50,00 zł
"Myślę, że to niezły wynik, udało mi się na pewno zmieścić w limicie :)
Nie było mi jakoś specjalnie trudno, bo ponieważ nie mam obecnie nadal pracy staram się nie wydawać na głupoty.
Paletkę kupiłam, bo już od dłuższego czasu się na nią czaiłam a bardzo długo nie była dostępna. Nie chciałam przegapić takiej okazji :)
A masełko do ust zauroczyło mnie opakowaniem. I nieziemsko pachnie."



Podsumowanie Miss Cosmo

45,36 zł / 50,00 zł
(łącznie na kosmetyki i ubrania! :))


Podsumowanie sheerblonde

wynik: 235,26 zł / 25,00 zł
"Na kosmetyki wydałam w czasie akcji 235,26 groszy czyli 10 krotnie przekroczyłam plan.
Jedynym winowajcą była promocja w Rossmanie - 40%, która skutecznie pokrzyżowała mi szyki. Taka okazja zdarzyła się jednak pierwszy raz, więc grzechem bylo z niej nie skorzystac.
(...)
Czy było ciężko? Pozornie nie. W normalnych okolicznościach przyrody szło świetnie. Wszystko przez jedną, wspomnianą wcześniej akcje."

Moje podsumowanie

wynik: 14,17 zł / 25,00 zł
Właściwie wszystko opisałam w notce, do której link widzicie powyżej. Zakończyłam akcję sukcesem i to z dość sporym zapasem. A wszystko to co zaoszczędzę, wydam na prezenty gwiazdkowe dla najbliższych.


Wciąż pracuję nad kolejnym bannerem, a właściwie nad organizacją chwili czasu na jego stworzenie.
A tymczasem oszczędzamy grudniowo... ktoś chce do nas dołączyć? ;)

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...