16 grudnia 2012

Przegląd poczty #4

Czuję, że zaniedbuję bloga, ale niestety mam coraz mniej czasu... mam nadzieję, że w nowym roku trochę się rozluźni. Tymczasem przedstawiam Wam kilka starszych i nowszych przesyłek, które odebrałam. Niestety zdjęcia są potwornej jakości, ale takie są uroki zimy.

Trzy mini produkty (emulsja micelarna 29ml, balsam do twarzy i ciała Dermoprotektor 29ml, krem intensywnie nawilżający DA Ultra 14g) w uroczym opakowaniu wraz z książeczką o produktach. Miniaturki wygrałam w (zakończonej już) akcji na fanpage'u Cetaphil. Informowałam o niej na moim profilu facebookowym.


Kolejna zdobycz facebookowa - miniaturka serum Luminescence LIERAC. Otrzymało je 100 pierwszych osób, które prawidłowo odpowiedziały na trzy proste pytania zamknięte oraz jedno pytanie otwarte. Jak dla mnie to możliwość zdobycia tej próbki trwała wyjątkowo długo, zazwyczaj tego typu akcje są zakończone po kilku minutach ;)


A tutaj jako jedna z 200 osób wygrałam kosmetyk na profilu Delii. Wybrałam dla siebie bazę pod makijaż redukującą niedoskonałości i zaczerwienienia.


I kolejna wygrana (konkretnie wyróżnienie, na główną nagrodę niestety się nie załapałam) - dermokosmetyki Decubal - krem do twarzy i trzy próbki. Nie jestem pewna gdzie wygrałam ten zestawik, ale miło będzie go przetestować.


Dwie ostatnie nagrody za akcje na fanpage'u Biodermy - pierwszy, czyli trzy miniaturki płynu micelarnego (jeden już w użyciu) i maska za codzienny konkurs "Bohaterowie na mieście" (do zestawu był dołączony breloczek, ale już podwędziła go moja mama) oraz drugi czyli mleczko do skóry suchej z akcji "Śladami Świętego Mikołaja". Bioderma prawie nieustannie organizuje konkursy, w tym momencie trwają nawet dwa :)



4 komentarze:

  1. no proszę same nagrody, gratuluję, ciekawa jestem bazy Delia, więc czekam na opinię, brałam w tym udział,a le się nie udało

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala... ile nagród! szczęście Ci dopisuje, gratulacje :*

    /makiazas23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aj polowałam na ta baze Delii ale sie nie udało:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...