15 września 2012

Haul bardzo mini.

Moja wyprawa do IKEA w poszukiwaniu łazienkowych inspiracji jak zwykle zaowocowała powiększeniem zasobów kosmetyczki.... chyba przydałby mi się powrót do akcji przeżyć miesiąc za 50 zł, zaczęłam nawet myśleć o jej organizacji, ale czy byłyby jakieś chętne? :)

Mieszanka zakupów z Rossmana i Superpharm:
lakier do paznokci Wibo Lovely - kolor biały z satynową poświatą, mam nadzieję że nada się pod kolejne ombre - 4,79
zmywacz do paznokci Isana - całkiem niezły zmywacz w bardzo korzystnej cenie 3,99 zł / 125 ml
dwa peelingi myjące do ciała Joanna Naturia - aktualnie używam już jednego chyba o zapachu kiwi, ale skubane bardzo szybko się kończą - 3,99 zł / szt. 100 ml
dezodorant w kulce Isana - tutaj nie ukrywam zachęciła mnie firma, która przy niskiej cenie produkuje naprawdę dobre kosmetyki, zobaczymy jak sprawdzi się ten dezodorant - 4,89


Z IKEI nie wyniosłam niestety inspiracji (czym, przy okazji, byłam bardzo zawiedziona), ale w moje ręcę wpadły między innymi czyścik do ubrań za 2,79 zł i zaparzacz do herbaty za 2,99 zł.

14 komentarzy:

  1. a ja bym była bardzo chętna na 'przeżyć za 50 zł', ale w zasadzie bardzo rzadko wydaję taką kasę na kosmetyki :D
    czytałam u Dominiki, że przymierzasz się do spotkania we Wrocławiu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się nad tym zastanawiałam, ale to zawsze okazja, żeby spotkać kogoś, kto lubi to co Ty, a może ma większe doświadczenie i będzie mógł doradzić (: dlatego ja, jeśli tylko będzie taka możliwość (w tygodniu poprzedzającym spotkanie mam urodziny, i nie wiem, czy impreza się nie przeniesie na weekend :D ) zabiorę kogoś i przyjadę (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny ten lakier.Niby wydaje sie zwyczajnie biały ale skoro ma satynową poświate musi wygladac zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię peelingi z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię zmywacz Isana i te peelingi z Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peelingi z Joanny <3
    Zapraszam Cię do mnie :)
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :*:))
    Jak Ci się spodoba, zapraszam do obserwowanych :) Każdy mile widziany :*:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te peelingi ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię "wycieczki" do IKEI, zawsze można znaleźć coś ciekawego :)
    Nie mówiąc już o migdałowej tarcie!
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, moje ulubione peelingi za takie pieniądze :)
    Niebezpiecznie jest wychodzić z domu bo wszystkie sklepy kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zaparzacz jest beznadziejny bo czernieje niestety a ten czyscik jest na rzepy? bo zastanawiam sie nad jego zakupem:) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...