30 września 2012

Przegląd poczty #2

Przez ostatnie dwa tygodnie listonosz zawitał z dość dużą jak dla mnie ilością przesyłek, więc postanowiłam się tym zbiorczo pochwalić. Czy patrząc na same koperty jesteście w stanie odgadnąć co otrzymałam?
Jeśli nie, to czytajcie dalej... :)


Udało mi się nawiązać współpracę z firmą Sudomax, otrzymałam jedno pełnowartościowe opakowanie i 5 próbek kremu. Wkrótce pojawi się pełna opinia, ale póki co zdradzę, że gorąco kibicuję i szczerze życzę firmie sukcesu, bo jest z mojego miasta, a ja jestem lokalną patriotką :)


Kolejne przesyłki to kosmetyki novaclear. Jako jedna z 300 blogerek zostałam wytypowana do testowania i zamieszczenia opinii na temat otrzymanego preparatu (recenzja jest w trakcie tworzenia, pojawi się w przeciągu kilku dni :)). Jak pewnie już wszyscy słyszeli w związku z tym, że kosmetyki, które otrzymały blogerki miały datę ważności do listopada tego roku, wybuchła mała afera, dziewczyny czuły, że to zagranie było ewidentnym brakiem szacunku. Mnie ta sprawa jakoś obeszła, bo każda z nas zgodziła się na testowanie kosmetyku przez 2 tygodnie od otrzymania go, więc w tym czasie jest on jak najbardziej przydatny do użycia. Jednak firma dbając o swoje dobre imię postanowiła wysłać każdej blogerce po jeszcze jednym produkcie, tym razem z dłuższą datą przydatności. I tak oto w moje ręce trafiły dwa preparaty punktowe - jeden z datą ważności do listopada tego roku, a drugi aż do maja 2015.


Niespodziewana przesyłka od portalu prekursorki, czyli 3 batoniki zbożowe do testów. Niespodziewana, bo nawet nie wiedziałam, że wypełniając krótką ankietę załapę się do niewielkiej, ale słodkiej współpracy.


O tej paczce zupełnie zapomniałam, bo formularz w celu otrzymania darmowych próbek na stronie o.b. wypełniłam już dawno temu. No ale jak widać przesyłka dotarła, a w niej  4 tampony, kalendarzyk i książeczka z poradami.


Kolejne próbki, na które czekałam tyle czasu, że już zdążyłam o nich zapomnieć - próbki kosmetyków petracell wraz z folderem opisującym wszystkie produkty.


Próbki Bratek Plus, które można było zamówić w szybkiej i łatwej akcji na fanpage'u tego suplementu. Wystarczyło polubić stronę i w odpowiednim czasie wysłać e-mail z adresem.


I na koniec zawartość wszystkich kopert ujęta na jednym zdjęciu. Na mnie robi wrażenie ;)

9 komentarzy:

  1. No fajnie, tez lubię jak listonosz przynosi mi paczuszki.
    BratekPlus i NovaClear też u i umnie.
    A Sudomax już dawno przetestowany.
    Akurat na prekursorkach się nie załapałam, ale za to dziś chwalę się paczuszką od Marion.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś oTAGowana na moim blogu.
      Zapraszam: http://miraga80.blogspot.com/2012/10/pazdziernik-miesiacem-maseczek.html#more

      Usuń
  2. Sporo przesyłek :) Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dostałam novaclear krem,myślałam że umre od jego zapachu...duszacy i głowa mnie rozbolała:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...