12 marca 2013

Shiny Box - październik 2012

I znowu trochę staroci, z których jestem niesamowicie zadowolona i nie mogę się powstrzymać od pochwalenia ;) Tym razem pudełeczko zdobyłam za sprawą portalu vinted.pl. Akcja z boksami zakończona, ale jeśli ktoś chce pozbyć się zalegających w szafie ubrań lub upolować coś ładnego za niewielkie pieniądze, to ciągle warto się rejestrować - to nic nie kosztuje.


Zdjęcie miało być tajemnicze i wzbudzające ciekawość, ale jako, że każdy doskonale wie co znalazło się w pudełku, to szybciutko przechodzę do opisów.


Mleczko do ciała Masło Shea L'occitane. Gwarantuje skórze gładkość i pełen blasku wygląd przez cały dzień. Uzupełnia płaszcz lipidowy i nawilża naskórek. Produkt wzbogacony znaczną zawartością masła Shea (15%), jak również olejkami z ananasa i kokosa.
Oficjalna cena ze strony L'occitane to 95 zł za opakowanie o pojemności 250 ml. W pudełku znajdujemy miniaturkę 75 ml, której wartość wynosi 28,50 zł.


Nawilżające Mydło Shea - Werbena L'occitane. Oparte w 100% na roślinnej bazie z dodatkiem nawilżającego Masła Shea. Nie wywołuje podrażnień.
Produkt pełnowymiarowy - 100g mydełka za 17 zł (według oficjalnego sklepu L'occitane).


Błyszczyk Active Calcium Delia. Łączy właściwości kolorowej pomadki i nawilżającego błyszczyka. Nadaje ustom intensywny kolor i pielęgnuje delikatny naskórek. Usta są błyszczące i pełne zmysłowego koloru.
Na dołączonej do Shiny Boxa kartce widnieje cena 9,90 zł / 7 ml - jest to produkt pełnowymiarowy. Znalazłam pojedyncze oferty w nieco niższej cenie, ale są to na tyle groszowe różnice, że nie będę w tym przypadku nic zmieniać.


Zestaw Celluend Expert - seria limitowana

Żel wyszczuplający eliminujący cellulit Dermedic. Preparat przyspieszający degradację tłuszczu w tkankach, skutecznie redukując cellulit. Ujędrnia, wygładza i napina skórę, modelując sylwetkę.
Żel pod prysznic eliminujący cellulit Dermedic. Preparat doskonale myje i przygotowuje skórę do dalszej kuracji antycellulitowej. Poprawia elastyczność oraz witalność skóry. "Oczyszczona, gładka i elastyczna skóra bez cellulitu"
Sugerowana na stronie Dermedic cena zestawu to 99 zł , ale do wyliczeń przyjmuję średnią 70 zł - znalazłam bowiem te produkty w łącznej cenie nawet 50 zł. I nie biorę pod uwagę prywatnych użytkowników, a apteki internetowe oferujące te kosmetyki.


Łączna wartość kosmetyków Shiny Box z października wynosi według moich wyliczeń 125,40 zł. Jak wszem i wobec wiadomo, pudełko było dostępne w cenie 49 zł, więc znowu opłacało się je nabyć. Można je też zakupić taniej w pakiecie lub otrzymać za darmo rejestrując się na stronie i zachęcając innych do odwiedzenia strony i założenia tam konta.

Co do samych kosmetyków - 4 z 5 świetnie trafiły w mój gust. Z radością wypróbuję produkty L'occitane, bo do tej pory ich sklep (ze względu na zbyt wysokie jak dla mnie ceny) omijałam szerokim łukiem. Także żele Dermedic zdecydowanie przydadzą się jako dodatek do przedwakacyjnego zrzucania zimowego zapasu kilogramów ;) Zastrzeżenia mam jednak do błyszczyka, bo... czy Shiny Box nie miał być pudełkiem z kosmetykami marek luksusowych? Delia zdecydowanie do nich nie należy, zwłaszcza gdy wziąć pod uwagę jakość błyszczyka i kolor, który mi się trafił.

2 komentarze:

  1. Super zawartość :) Ja nigdy nie miałam jeszcze Shiny Box'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna zawartość, najbardziej polubiłam masło L'occitane i błyszczyk Delii

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...