4 maja 2013

Zakupy, zakupy... znowu?!

Oj, chyba potrzebuję odwyku, albo co najmniej akcji "przeżyć miesiąc za...", bo ostatnio za dużo sobie pozwalam! Tym razem moim łupem padły kosmetyki z internetowego sklepu Yves Rocher i kilka wyprzedażowych drobiazgów z H&M.


Na zdjęciu powyżej - produkty z Yves Rocher. Jako, że było to moje pierwsze zamówienie, to wysyłkę i jeden kosmetyk dostałam gratis. Na zdjęciu brak jednej próbki, ale to chyba niewielka strata ;)
Dokładny spis:
Odżywka odbudowująca Nutri-Repair Conditioner do włosów suchych, bardzo suchych i kręconych 9,90 zł
Zestaw szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się + płukanka octowa z malin (oczywiście miałam kupić TYLKO płukankę, ale jako, że kosztowała tylko 5 zł mniej niż zestaw, to decyzja była wiadoma) 24,90 zł
Żel do mycia twarzy Pure Calmille 9,95 zł
Mleczko nawilżające opóźniające odrastania włosków PREZENT na ten miesiąc (w regularnej sprzedaży kosztuje 49 zł, aktualnie z rabatem niewiele ponad 30 zł)
Krem rewitalizujący 24 h Cure Solutions PREZENT za pierwsze zamówienie (w regularnej sprzedaży na stronie 99 zł, ale na allegro już od 20 zł) - mama się ucieszy z prezentu bez okazji :)
Łącznie:  44,75 zł

I czas na H&M. Oczywiście weszłam tam bez zamiaru kupienia pierdółek, a ewentualnie czegoś co jest mi w tym momencie niezbędnie potrzebne. W moje ręce wpadły jednak:
Zestaw do paznokcie - patyczek do spychania skórek, bezbarwny lakier i maleńkie cyrkonie 5,00 zł
Zestaw dwóch balsamów do ust - jeden pachnie waniliowo, drugi chyba truskawkowo 5,00 zł
Zestaw trzech lakierów do paznokci (najbardziej ciekawa jestem tego na dole, bo długo polowałam na podobny kolor - mam nadzieję, że będzie taki, jaki sobie wymarzyłam ;)) 5,00 zł.

Łącznie: 15,00 zł. Zamiast 52,70 zł?! W życiu nie kupiłabym trzech drobnostek za taką kwotę! 15 zł jeszcze przeboleję ;)





Jak się czują Wasze portfele? :D

17 komentarzy:

  1. Dzięki, teraz przec Ciebie musze zajrzeć do H&Mu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy YR mnie ciekawi, szczególnie ten żel do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Z YR jeszcze nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie zamówienie z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też kupiłam sobie ten zestaw, uwielbiam ta płukankę :) tylko się kiepsko aplikuje no i tak jej mało...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie napisałam u siebie, że w maju nie wydam grosza na kosmetyki. Oprócz tego co w drodze, więc podciągam pod kwiecień ;)
    Może się przyłączysz ? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak płukanka się sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię lakiery z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi rumiankowy żel z YR wysusza skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zel do mycia twarzy uwielbiamm

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że do H&M mam daleko, ponieważ na pewno bym coś przyniosła do domu. Jeszcze nic miałam z Yves Rocher, w końcu muszę to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hhahaha ja jadąc na zakupy jedynie po gazete jechałam do domu z torbą pełną pierdół ;c pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...