22 października 2012

Przedświąteczna Akcja Oszczędzania - będą chętne?

Może się wydawać, że Boże Narodzenie to termin strasznie odległy, ale tak naprawdę zostały tylko 2 miesiące! To najwyższy czas, żeby zaoszczędzić kilka groszy zarówno na wydatki spożywcze, jak i Gwiazdkowe prezenty dla najbliższych i dla siebie.

Wpadłam więc na pomysł organizacji akcji pt. "Przedświąteczna Akcja Oszczędzania", na wzór "Przeżyć miesiąc za 50 zł" organizowanej przez belleoleum.

Dla urozmaicenia wymyśliłam trzy poziomy trudności - hard, extra hard i ultra hard. Wszystkie polegają na ograniczeniu zbędnych wydatków kosmetycznych / ciuchowych do określonej kwoty i tak w przypadku poziomu:
* hard - jest to 100 złotych
* extra hard - 50 złotych
* ultra hard - 25 złotych.

Bannery do skopiowania i umieszczenia w pasku bocznym wyglądają tak. Będę wdzięczna jeśli podlinkujecie go do tej notki, żeby nowe chętne osoby mogły się przyłączyć.






Akcja jest podzielona na 2 etapy, czyli dwa miesiące - w każdym do wydania wyznaczona kwota. Na koniec każdego miesiąca na moim blogu ukaże się podsumowanie (będę wtedy wysyłała maile z prośbą o podanie kwoty wydanej w danym miesiącu i linka do notki podsumowującej u was, o ile oczywiście takową stworzycie).

Wszelka pomoc przy zmianie / stworzeniu nowego bannera mile widziana ;)


Zgłaszać się można zarówno pod tą notką, wpisując adres swojego bloga, nick, adres e-mail oraz wybrany poziom, jak i na moją pocztę: tusenskonaa@gmail.co, podając te same informacje.

Liczę na odzew i jeśli możecie - udostępniajcie akcję, by zebrało się jak najwięcej osób.
Dołączyć można w każdej chwili :)
_________________________________________________________________________________

Wyniki etapu I - listopad

TUTAJ

Wyniki etapu II - grudzień

TUTAJ

12 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, ja jednak się nie przyłączę, zbyt lubię zakupy;) Jednak będę kibicować odważnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podana kwota to kwota na miesiąc czy przez cały okres aż do świąt? Czy ta kwota zawiera tylko wydatki na swoje kosmetyki, czy zalicza się też prezenty i nagrody w konkursach? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie szczegóły chciałam dopracować jak będą chętni :) Podana kwota obowiązuje na jeden etap, czyli jeden miesiąc. Jako, że do Świąt są dwa miesiące, to chciałam podzielić na 2 etapy - można wziąć udział albo w jednym albo w dwóch. Wliczamy wydatki kosmetyczne, ewentualnie (indywidualnie do wyboru) ciuchowe. Na koniec każdego etapu (podobnie jak w "Przeżyć miesiąc za 50zł" poproszę każdego o informację ile wydał i czy udało mu się "przeżyć" za postanowioną kwotę :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł. Muszę to przemyśleć i może, może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie zgłaszam! Potrzebna mi jakaś motywacja do oszczędzania :)
    Może wersję ultra hard zwiększyłabyś do 30 zł, co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest to do ustalenia, ale jako że jest to "ultra hard" to chciałam, by było to naprawdę trudne ;) Może 25 zł będzie odpowiednie?

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ten pomysł! Zgłaszam się na extra hard bo mam nadzieje, że więcej nie wydam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział na poziomie extra hard :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieee, wersja ultra hard dla mnie to zbyt duże wyzwanie ;) Chyba, że dobrze mi pójdzie w listopadzie to sie przepiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zgłaszam. Wersja ultra hard - jak szaleć to szaleć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...